Gra IP Typ Info Sloty Platforma Połącz
- [TeamPlay] - - Steam / NonSteam -
- - [TS3] --- 15 Publiczny -

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Puszczanie muzyki w cs 1.6 [uaktualnienie - obrazki]
PostNapisane: Pn, 7 listopada 2011, 22:56 
Offline
Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 7 listopada 2011, 18:21
Posty: 83
Lokalizacja: Łódź
Elo ponieważ większa ilość osób nie ma pojęcia jak puszczać muzykę albo coś im nie wychodzi chciałbym przedstawić krótki poradnik mojej roboty jak puszczać muzykę. :)

Tak więc

Na starcie ściągamy 3 programy:
- HLSS 3.0
- dBpowerAMP Music Converter 11.5
- GoldWave 5.20

Wszystkie te programy można pobrać -->TUTAJ<-- (link mi coś szwankuje stary poradnik mój trochę jak będzie problem z znalezieniem programów to odświeżę)
Obrazek

Następnie zaczynamy od Programu " dBpowerAMP Music Converter ".
Po otwarciu wyskoczy okienko gdzie wybieramy muzykę której chcemy zmienić rozszerzenie. Po wyborze klikamy OTWÓRZ.
Obrazek

Następnie pokaże nam się okno " Konfiguracyjne " Na górze gdzie kolor czarny wybieramy typ rozszerzenia muzyki który chcemy uzyskać czyli w naszym wypadku " Wave ".
Następnie ustawiamy taką konfigurację jak na ss.
Teraz można wybrać folder gdzie nasza nowa muzyczka ma się zapisać.
Gdy to już uczynimy klikamy Convert

Obrazek

Muzyka zapisuję się automatycznie a okno się zamyka więc jak chcecie kolejną piosenkę to od nowa otwieracie program. :) Właśnie zmieniliście rozszerzenie na Wave. Jednak nieraz muzyka jest za głośna by mogła być odtwarzana w CS ( przeważnie za duże basy ).

Tak więc otwieramy teraz kolejny program "GoldWave " 1 okno które wyskoczy możecie zamknąć.
Teraz klikamy " OPEN ".

Obrazek

Następnie w oknie które wyskoczy otwórzcie folder ten gdzie zapisaliście muzykę w formacie Wave.
Wybierzcie z listy muzykę która chcecie skonfigurować.
Po czym klikamy " OTWÓRZ "
Muzykę można także przesłuchać przed wybraniem.

Obrazek

Muzyka pokaże nam się w postaci zielonego paska.
Powinien być rozciągnięty do krawędzi okno w którym się pokazała muzyka (Powinien być szerszy) gdyż tutaj pasek jest z muzyki już skonfigurowanej.

Obrazek

Następnie by zmienić właściwości muzyki wchodzi w " EQUALIZER ". Do CSa tylko to jest potrzebne by przerobić muzykę.

Obrazek

Otworzy nam się okno.
Pierwsze 2 suwaki odpowiadają za basy. Dalej są bardziej za głos i muzykę. Ja proponuję by 2 pierwsze ustawić na - 15-20 a resztę na około - 10 wtedy muzyka nie jest zbyt głośna i aż tak nie przeszkadza.
Muzykę można posłuchać jak będzie brzmieć po skonfigurowaniu.
Na koniec klikamy " OK ".
Muzyka powinna się skonfigurować a pasek skurczyć powinien wyglądać nie więcej jak ten na 2 ss w górę.

Obrazek

Teraz wystarczy tylko zapisać.
Obrazek

Proponuję aby muzykę zapisać pod tą samą nazwą co jej oryginał Wave czyli po prostu podmienić muzykę.
Obrazek

Teraz gdy już mamy przygotowaną muzykę otwieramy program " HLSS ".
Otworzy nam się okno.
Teraz klikamy tutaj aby otworzyło nam się okienko " Add Sound ".
W 1 polu chyba nie muszę mówić że klikamy " ... " i wybieramy naszą gotową muzykę do puszczenia. W 2 po kliknięciu wybieramy skrót klawiszowy którym będziemy wczytywać muzykę.
Po prawej stronie macie przykładowe moje skróty.
Następnie warto by zapisać te ustawienia więc klikamy save. Teraz gdy otworzymy program muzyka która wybraliśmy automatyczni się pojawi.
Na koniec aktywujemy program. :) Służy do tego ikonka kciuka do góry aby uaktywnić do dołu by wył.
Obrazek

Teraz na koniec wystarczy dodać 2 bindy do swojego CFG.
Bindy to:
bind "F11" "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; echo Muza ON
bind "F12" "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; echo Muza OFF

Jeśli bindy nie działają zalecam dodać je do userconfig.cfg oraz do config.cfg dopisać na końcu exec userconfig.cfg

Czyli gdy wciśniemy np. CTRL + L i załaduję się muzyka wciskamy F11 aby muzyka zaczęła grać a F12 aby ją wył. Przypomnę tylko że powiedzenie czegoś przez mikro samo wył. muzykę i trzeba ja puścić od nowa. :)

Jeśli chcecie aby puścić wybrany kawałek możecie wyciąć jakąś cześć muzyki do tego polecam prosty w obsłudze " Mp3 Knife " którego sam używam nie będę go opisywać bo używanie go jest banalne. :)

Starałem się all opisać jak najbardziej szczegółowo.
Mam nadzieję że się przyda.

Pozdrawiam. :)


Problemy innych graczy:
1. Jeśli nie chcę wam się uaktywnić HLSS (kciuk do góry) sprawdźcie czy:
a) nie macie przepisanych do jednego pliku z muzyka 2 skrótów.
b) czy macie ustawione skróty klawiszowe.

2. Jeśli nie macie zielonego krzyżyka bądź nie chce dodać piosenek sprawdźcie 2 rzeczy:
a)
Obrazek

Upewnij się że masz tutaj ścieżkę do folderu z cs (cstrike badź cstrike_polish)
Obrazek

b)
Obrazek

Czy jest zaznaczone Half - Life.
Obrazek

3. Oraz w przypadku gdy wciskasz " F11 " i powinna lecieć muzyka sprawdź:
a) Czy masz wczytany dobry config tam gdzie masz wklejone ów bindy.
b) Czy rozszerzenie twojego configu to na pewno " .cfg " a nie dokument tekstowy
c) Jeśli masz w cfg swoim na końcu " exec userconfig.cfg " a twój cfg ma inna nazwę np. config.cfg skasuj cała tą linijkę.



Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania bez mojej zgody.

_________________
Obrazek
Obrazek

"Jazda motorem zbliża do Boga ,im szybciej jedziesz tym jesteś bliżej Niego."


Ostatnio edytowany przez Zipek, Cz, 10 listopada 2011, 20:11, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Puszczanie muzyki w cs 1.6 [uaktualnienie - obrazki]
PostNapisane: Cz, 10 listopada 2011, 18:03 
Offline
Świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 7 listopada 2011, 17:57
Posty: 59
Dzięki przyda się na JB na pewno :)

_________________
Człowiek się taki nie urodził co by wszystkim dogodził...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Puszczanie muzyki w cs 1.6 [uaktualnienie - obrazki]
PostNapisane: Śr, 15 lutego 2012, 18:24 
Offline
Świeżak

Dołączył(a): Pt, 3 lutego 2012, 21:20
Posty: 31
Jasne, że się przyda, szkoda tylko, że taki "Pseudo admin" dorwał się do tego, i ciągle na FD puszcza muzykę. Ale poradnik dobry, graficznie opisany. Postawiłbym plusa, lecz nie ma tu takiej opcji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Puszczanie muzyki w cs 1.6 [uaktualnienie - obrazki]
PostNapisane: Wt, 21 lutego 2012, 19:03 
Offline

Dołączył(a): Pt, 10 lutego 2012, 21:56
Posty: 8
no nareszcie dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Puszczanie muzyki w cs 1.6 [uaktualnienie - obrazki]
PostNapisane: Wt, 21 lutego 2012, 19:59 
Offline
LVL 2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 7 grudnia 2011, 16:16
Posty: 158
nom thx ;d

_________________
Obrazek
BIJAAAAACZ!
#Admin CoD od 11.01.2012r.
#Jako pierwszy 100lv na CoD

#Admin FFA od 07.02.2012r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Puszczanie muzyki w cs 1.6 [uaktualnienie - obrazki]
PostNapisane: Wt, 21 lutego 2012, 21:07 
Offline
LVL 2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 2 lutego 2012, 22:54
Posty: 200
dzięx ;)

_________________
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron

"Shit Happens 2009-2011 ©"



stat4u Counter Strike

Style created by © Matti
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL